N0lle-p över för VIPS för denna gången

Kommentera
Tjoo!

Nu Är N0lleperioden slut, tråkigt men lite skönt också. Har hunnit med en hel del, slavat kårpremiär, kollat på såpafotboll, vatt på pubrunda, capsat, festat, vatt på kåren, spex, sjungit på scen med absolut och nu senast slavat olympiad sittning samt disco och idag avslutningssittningen och mycket mer! :)

Har  som sagt va slavat min andra gång på kåren igår, var grymt trött, men det var riktigt kul!, blir definitivt fler gånger (men när jag förhoppningsvis e piggare)

















Under kvällens sittning sjöngs denna låt som jag facktiskt börjar gilla:

Various Artists – Ska bli sjuksyster jag, tralala

"ska bli sjuksyster jag, tralala"





Nu ska jag sova har grym sömnbrist och en tvätt att hänga... God Natt!




KRAMAR // fiffi