svårt att bestämma sig..

Kommentera
Jaha, nu är PM:et tillfixat. Har funderat hela dan på hur jag ska göra i helgen, hajk eller ta de lugnt hemma? Har nu bestämmt mig för att va hemma. Blev mycket billigare så.  :(

Insåg även att det kan va bra att börja plugga till omtentan den 18 mars och även göra internettutbildningen "safe of harm". Så min helg att göra småsaker som faller mig i smaken sprack lite, men men... funderar på om man ska slava i morn? Jag som skulle sitta hemma och ta de lugnt, se en film och äta fruktsallad (som för övrigt är min nya last). Men de e ju kul folk som ska slava i morrn... men men tiden får se.

Blev även lite snabbt kallad till styrelsemöte. Jag som skulle till boxen ikväll, kommer bli stressigt och maten är inte klar så jag skippar nog boxen idag (var ju trots allt på den i måndas).


De fick va allt för denna gången. Snart är maten klar och hjärtat kommer hem :)



Åååå!
Minns denna hajk! riktigt mysig!
Vi får ha hajk här i norr någon gång! De måste fixax, helt klart!





KRAMAR // fiffi