Min lördag

Kommentera
Jag får lov att säga GRATTIS till B & M som firar 60 år idag (30 + 30). Synd att jag inte kunde komma på festen :( men vi ses nästa helg! I stället fick jag ett ryck och har spenderat min lördakväll med att virka ett bokmonster :) gick riktigt bra! Jag gav lite upp virkningen då jag gav mig på ett lite knepigt mönster. Men nu tusan är jag taggad och har hittat ett nytt mönster till garnet jag köpte då jag skulle virka en ballerina-elefant. Istället hoppas jag på att det någon gån ska bli en lila apa.



Här är det nya tillskottet i min virksamling.



Håller faktiskt på att läsa "hundraåringen" så det kommer bli min fortsatta sysselsättning ikväll :)

I morgon blir det sovmorgon följt av träning. Blev "endast" springturen i morse, då kroppen hade träningsvärk och kände sig sliten. Fast springturen var inte så bara, det var riktigt jobbigt med andningen och benen var rätt trötta. Men i morrn blir det nya tag!

Berättade för ett tag sedan att jag och syrran var ute på picknick. Tänkte bjuda på lite bilder sedan dess.



Picknick-korgen var självklart packad!



Bild från årets första dopp :D





Du ska veta att jag tänker på dig!



Det är något underbart med picknick!




Ne, nu blir det läsa av!


KRAMAR // fiffi