En himla bra dag!

3 kommentarer
Dagen började med att jag vaknade ca kl 04:45. Eftersom jag inte kunde somna om (även om jag försökte) så gick jag upp kl 05.30. Började med att äta frukost och se en kort stund på tv. Efter det började jag damma hela lägenheten (utom sovrummet som älsklingen sov i). Sedan fortastte jag glatt med disken med efterföljande damning av sovrummet (när hjärtat vaknat). Blev att dammsuga hela lägenheten och chilla en stund efter det.

Igår bestämmde jag mig för att det vore nice om jag lyckades ta mig ut på en springtur, och det lyckades jag med :D (3km). Blev att fira med lite bakning av kladdiga muffins till "plugg-mums". Blev att dra till kåren och umgås med underbara människor, efterföljt av grymt bra pluggat av J och mig! :D

Åkte ham kvart över fem för att hämta träningskläderna och dra till friskis där jag körde ett BOX 2- pass med A, Grymt kul!





(Bild från en egen liten vandring, längtar tills nästa gång man får vandra!
Tänkte att denna bild fick illustrera dagens glädje :D )


Har nu på kvällen ätit kräftor och räkor :) Så det har helt klart varit en bra och effektiv dag!

Nu är jag dock trött... Men ändå pepp på morgondagen som bjuder på c-uppsats plugg med J, samt att jag och E ska testa det nya friskispasset FLEX! Får se hur det slutar.




God natt och KRAM på er alla, för nu somnar jag snart //fiffi
 
1 Anonym:

skriven

Vad duktig du är syster min! <3 :)

2 fiffi:

skriven

Tack!

3 Sanna:

skriven

Redan c-uppsats? Hur lång är din utbildning? Vad skriver du om?

Det är bra med mig! Jag pluggar, jobbar, tränar hästen, tränar hundarna och dansar...