Fullt ös

Kommentera
I helgen som var blev vår son döpt. Samma dag kom även en ny lekkamrat till världen. Fick hälsa på henne idag. så sööt!
 
Har varit lite lata på promenadsidan på sistone, men det beror lite på det ostadiga vädret. Idag kom vi ut i alla fall och fick med oss grannen ut och mata änderna :) Det var kallare ute en jag trodde, så nästa gång tar vi nog lite mer kläder.
 
Maken har nedräkning tills han ska få gå hem, men jag försöker förstå var mina fyra månader hemma har tagit vägen... (sonen är fyra månader idag på dagen).
 
I morrn blir det första gången på babysim. Spännande för hela familjen.
 
 
Ne nu ska nog mamma fiffi gå och lägga sig om hon ska orka med denna vecka med massor av nya saker (sova i eget rum, babysim, bvc, umgås mer med pappa och bli mer kompis med flaskan osv)
 
 
 
Tänk att jag var så där stor... känns lite konstigt om jag ska vara ärlig.
 
 
God natt min skatt :)
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi