Sydd tröja och goa kräftor med syster yster

Kommentera
Då var ytterligare en helg förbi och veckorna som mammaledig bara minskar (snyft). Min syster har varit på besök. Det blev plask och bad, bekiniletande, pitch perfekt 2 och kräftor, förutom det vanliga busandet förståss :).
 
Bjuder på en jättekräfta, eller ja... Den är ju uppäten, men god var den i alla fal :)
 
 
 
Nu på kvällen tog jag mig tid att sy, vilket jag har velat göra några kvällar i rad. Nu när jag löste problemet med varför min bandkantning ser ut som det gör är jag så pepp för att fortsätta sy. Men tiden räcker inte till... Blev klar med min tröja nu på kvällen i alla fall. Är så glad! Den sitter bra och är skön :) Blir helt klart fler av denna modell. Första plagget till mig själv som jag tycker sitter bra.
 
Lite bilder på tröjan, men de är inte så bra eftersom de är tagna nu så sent...
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska här sovas! God natt!
 
 
KRAMAR // fiffi