Nu är det mycket som hänt

Kommentera
Det har hänt en massa saker sedan sist, både bra och tråkiga saker. Och då det är mycket runt omkring samt att jag är gravid så tar energin snabbt slut och bloggen hamnar snabbt på lägsta prioritet. Men först har vi fått några omgångar med snö, som nu lyser med sin frånvaro igen. Men sonen passade på att njuta av den lilla snön som dök upp.
 
 
Jag har även fått ett nytt jobb som distriktssköterska, vilket är jättekul! Är dock väldigt trött när jag kommer hem, så det blir inte så mycet gjort. Vi har satsat på att samla energi sista tiden och börjar nu ta tag i kontoret/syrummet. Väggfärgen inhandlades idag, det ska bli spännande att se hur det blir!
 
Som sagt så har det hänt oerhört tråkiga saker också, men vill inte fokusera på de nu. Däremot är jag oerhärt tacksam för de fina pysslet som sonen har med sig hem från förskolan, det sätter lite julstämning i tillvaron, trotts att vi inte har några tomtar och så uppe ännu, då vi fortfarande inte kommit i ordning i huset. Bilderna är inte så bra, men stjärnan och hjärtat förgyller i alla fall min vardag!
 
 
 
 
Vi har även pyntat granen i veckan, vilket var mycket omtyckt av en viss grabb här hemma, så i år har vi dubbelt så många julgranskulor mot vad vi brukar ha, för det var så kul att pynta granen.
 
 
 
Nu ska jag sova, har varit uppe alldeles för länge och slagit in julklappar! Men nu tror jag att de flesta paket är inhandlade och inslagna :). Och vi börjar röra vid små detaljer här hemma, så lite frammåt går det även om vi tar det en sak i taget i ett lugnt tempo. God natt med er! Sov så gott, för det har jag tänkt göra.
 
 
KRAMAR // fiffi