Grattis - till mig :)

Kommentera
Då var det kalas på G. Sonen hoppar i sängen i väntan på john blund för att sova förmiddag. Själv tycker jag att tiden gått så fort, hade nyss en liten nyfödd son i famnen och en ledig sommar innan skolan skulle börja. Nu har jag en ettåring som jag ska gosa och busa med hela sommaren och största delen av utbildningen är avklarad :)
 
Jag är nu 25 år, gift, mamma, leg sjuksköterska, snart distriktssköterska.
Det trodde jag aldrig när jag tog studenten att jag skulle ha det så bra och hunnit med så mycket!
Och jag är så glad att jag har Grabbarna i mitt liv!
 
Då det är min dag idag så passar jag på med en ytterligare egotripp med bilder på mig, blir bilder som tidigare visats på bloggen, men ni får stå ut (eller sluta läsa)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Underbara hajkgäng! saknar scouterna och er otroligt! (även de scouter som inte är på just denna bild) Men oj så kul vi har. Vill på hajk Nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjussar på två bilder från i påskas, när vi hälsade på i viken och hittade en kanonkul lekpark!
 
 
 
 
 
Nu tillbaka till förberedelserna.
 
 
 
KRAMAR // fiffi