Ingen bebis...

Kommentera
Enligt min app har jag nu varit gravid i 280 dagar dvs 100%, men än så länge har ingen bebis dykt upp. Som jag misstänkte så går jag över även med denna krabat. Dock fick maken igång robotgräsklipparen idag, så det var skönt att det blev klart innan lillens ankomst.
 
Sista tiden har vi passat på att njuta av trädgården i form av att kratta och göra iordning. Grabben har fastnat för lek med vatten och vill konstant vattna. Så här kommer en bild från trädgårdsarbete i form av bus ;).
 
 
Stolarna blev rena i alla fall :)
 
Jag har ju pratat om att vi för länge sen var på en djurpark av mindre slag utanför stan, så här kommer lite bilder från när vi var där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ne nu ska här tas hand om tvätten och fortsätta vänta...
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi