Kolmården

Kommentera
Vi har ju varit en sväng i kolnmården i sommar. Sammanfattningsvis var det oerhört kul för hela familjen!
Vi fick även hjälp av dessa coolingar att underhålla och ha koll på barnen. TACK!
 
 
Första dagen passade vi på att gå på delfinshowen, som är något alldeles extra.
Förbokade biljetter var det verkligen värt!
 
 
Fågelshow. Jag stodi bakom en av "scenerna" med en barnvagnen som lillebrorsov i  och
såg fåglarna på nära håll :)
 
 
Zebror
 
 
Ni som känner mig vet att jag älskar elefanter och ville inte gå ifrån dem när jag var på kolmården som barn. Storebror imponerade på oss på flera sätt under helgen bland annat att kunna vänta jättetrött i 20 min på elefantshowen. Men som han uppskattade det! Han pratar fortfarande om att elefantan sprutade vatten men snabeln :)
 
 
Surikater
 
Aligator
 
 
Fisk, har ej koll på vilken art
 
 
Säl
 
 
Mestadels noshörningar, men även andra djur. Vi är glada att vi sov över och fick två dagar
så att vi han med allt :)
 
 
Taktiskt nog gick vi inte till Bamses värld förrän sista eftermiddagen, men då båda barnen var trötta så var det endast maken och jag vakna till en början, men fick väcka storebror efter en stund så att han fick se bamseteater och åka alla karuseller :)
 
Passade på att ta bild på maken med. Du skulle bara veta hur glad jag är som har dig och grabbarna i mitt liv!
Älskar dig!
 
 
En annan sak som storebror pratar om är att han fick krama Bamse två gånger. Det var stort för honom :)
 
 
Honungsburkarna  var en av alla karuseller som åktes :)
 
 
Måste säga att jag blev sugen på att skaffa en sådan här vägskylt utanför oss :)
 
 
En annan sak som var kul var att det var genomtänkt och allt gick in i temat. Oerhört kul för både stor som liten.
 
 
Farmor på höga bergets hus samt Bamses hus
 
 
 
 
Idag har jag haft M här och vi har sytt. Jättekul att träffas igen och att jag fick möjlighet att sy. Men bilder på alstrena kommer senar. God Natt.
 
 
 
KRAMAR // fiffi