Syträff

Kommentera
I helgen var det syträff. Riktigt kul att komma iväg och träffa andra sytokar :) Blev oerhört inspirerad så nu är min efterlängtade overlock beställd som jag sucktat och drömt om länge. Nu är bara nästa grej, att lära sig den... Men det löser sig.
 
Jag blev under syträffen inte klar med mina projekt, men ikväll fick jag möjlighet att mysa och fokusera i mitt syrum :) Vågade inte ens hoppas på att bli klar med båda projekten, men det blev jag (och klockan blev mycket...)
 
 
Jag brukar inte tycka att det äe speciellt kul att bandkanta, men är faktiskt riktigt nöjd denna gång. Är så otroligt nöjd att jag funderar på att sy flera i detta tyg och en syskonmatchning, men vi får väll se... Nu är ju de sista två projekten klara, så nu är det klippa ut nya som är nästa steg. Då inspirationen är total är det lite svårt att välja.. Men ska nog hitta en lösning på det..
 
 
 
Måste bara ännu en gång få uppmärksamma min underbara make. Inte nog med att han sätter sig in i projekten, han är verkligen engagerad. Denna tröja har han valt tyg till och när jag sa att det skulle vara knappar i ena raglansömmen tyckte han att vi skulle skippa det. Tyckte att denna blev oerhört bra i all fall. Ser fram emot när sonen vaknar så jag får testa den på.
 
 
Nu ska jag sova. God natt!
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi