Fullt upp med sommarbus:)

Kommentera
Hej hopp i sommarvärmen! Hoppas att ni har det bra. Jag är trött (vilket man blir när man lägger sig sent...) men mår annars bra :) Övriga familjen mår bra även om maken är oerhört trött. Lillebror hade krupp i början av veckan vilket kändes som ett bakslag med tanke på att det blev vårt tionde besök på akuten med honom. Men nu mår han mycket bättre så det känns skönt :)
 
Sommaren har bjudit på mycket sol och värme vilket är kul då man kan njuda av sandlådan maken  byggde och hitta på massa kul utomhus :)
 
Här är en liten kort tillbakablick från senaste tiden.
 
 
Min favoritpromenadstrecka bjuder på härlig miljö  och frisk luft :) något jag saknade vid lägenheten.
 
 
Förutom promenader bjuder dagarna på nästan dagligt bus med grannarna vilket är oerhört kul! Vi besökte även en ny lekpark tillsammans med grannarna :)
 
 
 
 
Det som är lite speciellt med denna lekpark är att det finns dricksvatten som barnen kan leka med :) vilket innebär att man varma dagar kan fylla på vattenflaskan samtidigt som barnen har superkul och svalkar sig
 
 
 
Det fanns massor med nyckelpigor i lekparken vilket var uppskattat av barnen som samlade och tog hand om dom.
 
 
 
En annan sak som jag gillade var att det var detaljer och utsmyckning i lekparken och inte så stelt som de flesta nybygda lekparkerna är. Dessa bilder äär tagna i ett lekhus av roligare slag.
 
 
 
När makens sista semestervecka närmade sig fick jag lite panik att hitta på något lite extra, så vi tog båten ut till en ö med badstrand. Väldigt mysigt och uppskattat, men nästa gång får jag planera trippen lite smidigare :)
 
 
Man får lite feeling från när man hälsade på mormor och morfar när man var liten (dom hade segelbåt, vilket var helt underbart att få åka ut med båten!)
 
 
Hade även finbesök från Lund i veckan vilket var jättekul! Vi ses inte så ofta, men kul att det blir av :) Och grabbarna verkade uppskata C väldigt mycket :)
 
 
Som vanligt är det sent när jag uppdaterar, men det fick bli så i väntan på att tvättmaskinen skulle köra klart sista minutrarna. Sista bilden är för övrigt från en sen kvällspromenad (var inte så mörkt i verkligheten, utan det är ljuset som busar). Men nu måste jag sova. God natt!
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi