Som vanligt länge sedan sist

Kommentera

Här är tempot 110 som vanligt och det ena eventet avlöser det andra. Då det är mycket jag vill berätta kommer jag göra flera inlägg samtidigt efter varandra för att slippa att allt hamnar i samma inlägg, så det är bara att skrolla om ni vill se mera :) (Har upptäckt att bilderna blir jättestora, ska kolla vad det beror på, men orkar inte just nu efter som det är rätt så sent)

Det som hänt närmast i tiden är att jag har lyckats stuka foten och går fortfarande inte bra :( Varje steg gör ont, men det börjar bli bättre. Klarade av att gå ca 7,5 km i dag i alla fall :) Men får nog vänta lite med löpningen tyvärr, dock tråkigt eftersom jag  kom igång med den straxt innan.

 

 
Men trotts stukad fot har jag och barnen haft pappafritt då han har varit ute i skogen och lekt hela helgen :)
 
 Vi var på ett jättefint dop och besökte en djurpark i helgen.
 
 
 
 
 
 
Massor med fina djur och oerhört god mat blev det :)
 
Helgen har även bjudit på härligt sällskap av grannarna som alltid, samt att N och N med mamma var här och gjorde våfflor, lekte och busade. 
 
 
KRAMAR // fiffi