Träning och bilder - nu återupphittade

Kommentera
 
 Hej hopp!
Idag var första träningen sedan sjukstuga. Riktigt kul att vara igång igen, men trist att vaderna inte hänger med riktigt..
 
Jag har spenderat sista tiden vid datorn för at sortera och få ordning på bilderna på datorn. Detta för att kunna sortera ut och göra ett album per år. Men fick igår panik då en hel del bilder saknades.  Efter mycket letande och hjälp av maken hittades bilderna, och det var många fler än jag trodde. Maken har nu hjälpt mig att mappa upp alla bilder i datum (TACK Älskling!) så nu har jag 418 (!!) mappar med bilder att gå igenom och dubbelkolla (jag som trodde att 2014 och 2015 var klart... Men men ... lär inte bli mycket sytt närmsta tiden i alla fall.
 
Igår var jag och startade upp min hyposensbehandling mot gräs. Grabbarna fick följa med. Storebror testade på fia med knuff i väntrummet för första gången och måste säga att det gick riktigt bra :)
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi