Fortfarande sjukstuga

Kommentera
Här fortsätter sjukstugan med två ynkliga grabbar och en halvkrasslig mamma... Men men hos oss är man väll snarare mer eller mindre sjuk känns det som, även om vi fick nästan 2 eller om det var 3 veckor som vi var friska.
 
Hittade detta recept på krabbelurer och tänkte att storebror skulle kunna få i sig lite energi... Men så fel jag hade. Han gillade dom inte alls (inte som sjuk i alla fall) Så jag har nu ätit en massa krabbelurer som var supergoda och fick mig att tänka tillbaka på valborgsfirandena med scouterna förr när vi sålde sådanda. Det var tider det!
 
 
 
 
 
 
Letade reda på en bild från den tiden vi sålde krabbelurer. Shit va länge sen det var. Tog en bild där det inte syns så bra vilka vi är då jag inte vet vad de andra tycker om att jag lägger upp bilden. Det är i alla fal jag som står i mitten med långt hår.
 
 
Och en bild på bara mig från tidigare samma dag när vi förberedde inför firandet :)
 
 
God natt och sov gott!
 
 
KRAMAR // fiffi