Hembakade semlor

Kommentera
Hej hej igen. Nu var det åter länge sedan jag uppdaterade. Tänker varje gång att nu ska jag minsann ta tag i bloggen och så blir det ett inlägg och sen går det lång tid till nästa. 

Som vanligt är det fullt upp. Jag kommer inte uppdatera ifatt utan tar ett inlägg om helgen som varit.
Barnens farmor och farfar har varit på besök och tillsammans åkte vi till skidbacken. Andra gången barnen åker utför. Lillgrabben var inte alls intresserad denna gången, trotts att han hade roligast förra gången och på slutet åkte helt själv. Denna gång åkte han inte ett enda åk... Men storebror åkte för första gången upp i stora backen med pappa och det gav mersmak 😊


Idag vaknade jag tidigt och testade för första gången på att göra hembakade semlor. Blev väldigt gott och väldigt mäktigt. Jag hade även i hallonsylt i min, mums!





Är helt slut och ska ta och sova nu.


Kramar//fiffi