en vanlig onsdag

Kommentera

Puls- och blodtryck stod det på schemat i dag. Det var riktigt svårt! Men facktiskt ganska kul. Världen blir helt annorlunda när man har stetoskopet i öronen, och "patientens" kropp börjar låta som ett tomt komos =)

Jag som tänkte vara effektiv idag undrar var dagen tagit vägen. Jag hann dock ner och klättra en timme, var tyvärr inte på klättringshumör :( men jag snackade med två grymt bra klättringstjejer och har nu lovat att klättra en timme i morgon också, och då följer även D med =)

E förljde med mig till elgiganten för att hämta ut min tredje skrivare, om inte heller tycker om min dator. Så nu har jag konstaterat att det är datorn eller sladden det är fel på. Vi gick även in på lindex, och vem står i kassan där? jo en åtvidsbo! :O den var oväntad!

Nu ska jag nog ta ett sista ryck med lungorna och sen ska jag sova, det blir en lång dag i morgon.



Så här känns det just nu! (gammal bild)