Hemma igen :)

Kommentera

Är trött. Tror att det beror på gårdagens resa. Det tog på krafterna att kliva upp vid 5 på morgonen, sätta sig i taxin och åka till stationen, var i mycket god tid. Tog sedan bussen halv 7 till uppsala. Väl i uppsala tänkte jag att jag var lyckligt lottad eftersom mitt tåg endast var 10 min sent. En komentar som jag fick sota för. Tåget blev bara mer och mer sent på grund av diverse anledningar. Skulle igentligen ha varit hemma halv 2 på eftermiddan, men tåget anlände inte till perongen förren 15.23. Resan hem gick dock väldigt bra :) Hittade en psykologstudent som jag fördrev tiden med och skrattade åt detta skämt (orka vara orolig liksom).

Men tack vare detta fick jag ju umgås mer med Absolut :) eftersom jag igentligen skulle ha åkt hem i söndas.

Helgen som helhet var helt kalasbra! Riktigt nöjd! Tack för en underbar helg!

Tänkte uppdatera med lite bilder....




Lite bilder från när jag och E lekte med kamerorna :)







Jag hade smink för första gången sen gymnasiet, lite kul...








Bilden ovan och nedan är från skiweek :)





Laget "faddrarna" under snödagen :)



Några av mina nollor under "snödagen"



Så här kan en kanellängd i norr vara märkt :)



Var tvungen att phota semlan som jag åt på fettisdan :) En semla specialgjort för mig, nämligen hallonsylt i =)



Så här såg tågtavlan ut precis innan tåget faktiskt lämnade stationen (observera översta raden)

 

 och så här glad (och trött) är man när tåget entligen anländer.



Det är andra gången jag åker med SJs tåg då de är is runt fönstrena. Detta var visserligen inte så mycket... men i julas blev det  någon cm tjockt islager... Men å andra sidan vad har man att vänta sig när det är -34 när man kommer fram? Jag som bara hade höstjacka, men det gick bra, åkte taxi (gratis) hem =)

Det var lite bilder och uppdateringar på vad som händer i alla fall. Har i dag även inhandlat finsittningsbiljetten :) ser fram emot det, nu ska bara den rätta klänningen inhandlas...

Ha det bäst! kramar till er! <3