Pigg och Glad!

Kommentera
Tjoo hopp!



Här är allt på topp:) Länge sen jag skrev nått nu, nollningen är slut men inte har man mer tid för de. Har redan fått tentapanik, till tentan som är om 3 veckor.... Men men de löser sig, det gör de alltid! Men jag har mycket plugg framför mig!


Nu har jag även tagit tag i kragen och köpt ett gympa-kort på friskis :) Har redan tränat tre pass, grymt kul!


Igår blev det en resa till e-tuna för föreläsning om röntgen. Efter de blev det sushi med hjärtat :)



Denna dag bjöd på en "spännande" föreläsning är fel ord, det var mer ett skämt. Men lite småkul var det dock, särskilt när nyköping avbryter och säger att de inte hör något och föreläsaren svarar "så synd för er" (de fixade i alla fall ljudet senare). Jag är inte speciellt förtjust i videoföreläsningar, då de alltid blir fjasko med teckniken och framför allt att ljudet ska nå alla föreläsningssalar, och även denna gånga failade det....

Det som känns smått jobbigt är att kursen som har kursstart den 28:e dec (ja, mitt i mellandagarna) består av i stort sätt endast videoföreläsningar.... Men men ett senare problem som löser sig då.

Var även på passet "Ki box" grymt kul, och träningsverk imorrn lär vara ett faktum!



I övrigt Rullar allt på kallas, hösten i sina underbara färger och minusgrader på mornarna har startat och alla är underbara!

Hoppas dock på att A och S kryar på sig, de har varit sjuka ett tag nu.


Sitter inte vid min dator, så inga bilder idag ;)







KRAMAR // fiffi