Blodomloppet ikväll :)

Kommentera
Nu var det länge sen jag skrev något. Jag kan ju börja med att berätta att jag var på World Scout Jamboree. Det var en grym  upplevelse! Har tänkt lägga upp en del bilder här, men det lär nog dröja lite...

Måste även säga att jag har haft ett underbart jobb i sommar, som jag har lärt mig mycket på. Saknar facktiskt att gå dit. Men nu är skolan igång, vilket känns både läskigt och kul. Nu är det ett år kvar tills man är färdig syrra och ska ut jobba, samtidigt som det är lite läskigt attman ska klara sig själv (men mest kul!).

Just nu är det C-uppsatts som gäller i 10 veckor frammåt. Känns könt att jag skriver med J :)

Ikväll är det Blodomloppet som gäller (vilket rubriken skvallrar om). Är nervös, då jag inte har sprungit 5 km i sträck tidigre, men det lär nog gå bra. På tal om träning så har jag anmält mig till en danskurs denna höst :D



I väntan på lägerbilder tänkte jag ladda upp denna bild på mig och min älskling.





KRAMAR // fiffi