tidigt uppe :D

Kommentera
Då var man uppe kl 05.00 idag :) ska nämligen vara P-vakt på högvarv (i 2 timmar). Sen blir det att plugga och så får jag se om jag orkar dra till simmhallen, vilket var på tok för länge sen!

Igår var en riktigt  bra dag! Började med att jag tog med mig nästan alla plugg-grejer till kåren för att vara duktig med hemtentan. Men missade självaste uppgiften, och då är det svårt att plugga, så det var bara att åka hem igen. Blev  inte så mycket gjort... Men jag har en plan för hur jag ska göra idag i alla fall. Sedan blev det ett Medelpass med E på friskis och svettis :) Riktigt jobbigt, och nu känns träningsverken. Var så pass flitig att jag gjorde hemmgjorda köttbullar med fetaost som blev riktigt goda! :D  Belv även att inviga min namsdagsprecent, en stavmixer, så det blev smoothis till efterrätt.. :) Hann dock inte med att testa mina nya promenadskor... Får göra det ikväll istället.


Måste även säga att jag har haft en riktigt toppenhelg! Var hemma hos föräldrarna och hälsade på mormor och morfar. Riktigt trevligt! (och god mat!) Mamma inspirerade mig ytterligare till att träna och att fortsätta med att inte småäta, blev nämligen att fuska en del under tenta veckan och i helgen, men nu är jag på ny kula :D

Måste få i mig frukost nu för att sedan packa och dra mig till skolan!



Ha det bra!





KRAMAR // fiffi