Plugg

Kommentera
Plugg, Plugg och åter Plugg har min dag bestått av. Dels så har jag läst den c-uppsats som vi opponerar på, och dels så har jag tenta i morrn på den extrakurs som jag läser. Så det har. Så nu sitter jag här dan innan tenta och försöker trycka in det sista. I övrigt har jag haft en härlig helg med slavning och födelsedagsfest för kackis. Riktigt kul!

Var tvungen att göra något annat en stund (förstod inte längre vad som stod på pappret), men nu ska jag straxt tillbaka till plugget. Men det är svårt när man har två virkningar på gång (och en ytterligare planerad), två sittpuffar som ska fyllas ytterligare och sys ihop och så lapptäcket som står på kö.





En gammal bild som jag lagt upp tidigare, men den säger så otroligt mycket.



Kram och god natt till alla. Önska mig lycka till i morrn (för det lär behövas)



KRAMAR//fiffi