Finbesök!

En kommentar
I helgen blev det finbesök av inte mindre än min mormor och morfar! Fick fina blommor och smaskens som bland annat hallon från deras trädgård och hembakade kakor mm, riktigt gott! och vill passa på att ännu en gång TACKA! Men framför allt var det kul att träffa dem! De fick se hur jag bor och blev även en promenad för att se delar av staden.  Riktigt trevligt att ha er här!

Har inte laddat in bilderna från besöket än, men bjuder på en gammal bild på mig som jag tycker e riktigt scoutig och mysig :D





KRAMAR // fiffi
 
1 Sanna:

skriven

SV: Ja, det blir fullt upp! Det är roligt att jobba med djuren, de ger så himla mycket tillbaka!

Jag dansar bugg (och en del foxtrot blir det ju när man är ute). Är inne i en period nu och bara vill dansa hela tiden!!!!



Okej. Vi skriver vårt exjobb i nästa termin (6:e terminen), och har också praktik, men i 10 veckor.