Ett år

En kommentar
Nu är det åter november och höstmörkret är ett faktum. För ungefär ett år sedan flyttade vi in i vår underbara bostadsrätt. Det finns även fler saker att räkna på denna veckan. I söndags till exempel (den 11 / 11) hade jag jobbat som legitimerad sjuksköterska i 5 månader. I söndags var det även exakt ett halvår kvar till en stor dag....

Inte nog med det. I måndags så hade jag och min underbara pojkvän, sambo och fästman varit tillsammans i två och ett halvt år.
 
Det har varit så mycket sista tiden med förberedelser åt alla håll och kanter så jag har inte hunnit skriva så mycket här tyvärr.
 
 
 
 
 
En bild från min examen. Vill ha soliga sommardagar igen! :)
 
 
 
 
 
 
 
KRAMAR en glad och förväntansfull tjej somm längtar tills i maj :)   // fiffi
 
1 Malin Karlsson:

skriven

Visst ja! GRATTIS! Hörde om den stora nyheten från Anette :)

Svar: Tack! :D
lillafiffi.blogg.se