Var med för kul skull....

2 kommentarer
Idag när jag öppnade brevlådan såg jag ett knöligt, mjukt paket med mitt namn. Var tvungen att dubbelkolla, jo det var mitt namn.
 
För nån/några månader sedan fick jag mail om att vårruset skulle ha en designtävling för att ta ut årets vårruset-tröja och även vinna startplatser. Tyckte det var lite kul och fyllde i en anmälan, men "jag vinner ju aldrig" så de var ju bara för kul skull.
 
Och med tanke på bröllopet tänkte jag att jag får ta och skippa vårruset och satsa nästa år.
 
Men i paketet fanns det vinnande bidraget- det vill säga en vårruset tröja (inte mitt bidrag dock). Men jag var en av tvåorna och har vunnit en startplats :)
 
Så det är väll bara att ge sig ut å träna nu då ;)
 
 
KRAMAR // fiffi
 
1 Anonym:

skriven

Vi hälsar o grattar så mkt från Västervik! <3 :)

Svar: Tack!
lillafiffi.blogg.se

2 Nottin:

skriven

Grattis. Vad kul ändå :)

Svar: Tack!
lillafiffi.blogg.se