Äntligen klar :)

Kommentera
När jag var och hälsade på syrran då hon bodde i V köpte jag en massa tyg. Detta tyg var till ett ambitiöst projekt, nämligen ett lapptäcke. Jag valde färgerna rosa och lila (hälften mig och hälften maken) och så blandade jag ut de med svart och vitt. Men det tog 2,5 år innan jag började på projektet (efter bröllopet). och för ett par veckor sedan blev det klart :) Dock lite justeringar från min ursprungliga plan. Jag insåg att min otålighet inte hade växt bort. Så jag  satsade på ett lite mindre  täcke. Men problemet var att jag inte klippte raka bitar, så det blev lite extra svårt att göra fina fyrkanter av lappar i olika sorlek och form (alla hade fyra kanter, men en del, läs ganska många, saknade 90 graders vinklar...).
 
Det blev inte perfekt, men i så fall hade jag ju kunnat köpa ett lapptäcke. Men den blev klar lagom tills junior började visa på sin existens...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna blev tyvärr inte rättvända, men de kan vara bra att vrida på huvudet ibland efter att ha suttit en stund vid datorn ;)
 
 
KRAMAR // fiffi