Blandade känslor

Kommentera
Hej hopp i värmen.
 
Idag blev det schopping hela don, tack för sällskapet M, K och N, mycket trevligt :D
 
När maken kom hem och sonen fortfarande sov passade jag på att ta en löparrunda medan sonen var nyammad. Första löparrundan på över ett år. Helt klart nöjd med mig själv, det gick som förväntat vilket jag av någon anledning inte hade räknat med (brukar sätta upp högre mål än jag klarar av). Känslorna var dock blandade, först lite frihetskänsla att kunna ta sig ut. En känsla av att vara nöjd över att faktiskt komma iväg. Och så känna hur skönt det är att röra på sig. Sen kom känslan av att inte kunna andans dels av astma, dels av värme och dels av dålig kondis. Sedan börjar musklerna kännas, vilket är skönt för att veta att man faktiskt rör på sig, men samtidigt jobbigt efter som jag vill fortsätta. Dessa känslor blandades i en härlig blandning säkert med en massa andra intryck. Just det en annan sak, det kändes som att jag sprang i en bastu, men man får ta chanserna man får. Kort sagt, kul att ha kommit igång. :)
 (Tror de orangelysande löparskorna underlättade lite också.)
 
 
 
 
Delar mad mig av en bild från förra året innan ett träningspass :)
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi