April-barn

Kommentera
Om inte lillen får för sig att hastigt komma ut innom 20 minuter kommer hen att bli ett aprilbarn.
Det är två dagar kvar nu (beräknad den 3 april). Tror jag kommer få gå över tiden, men jag och maken hoppas på att lillen vill titta fram i helgen. Känns fortfarande inte som att det är på riktigt, trotts vårt fina barnrum och en bula som är mer och mer ivägen.  Har börjat känna lite mer i bäckenet, men inget märkvärdigt, så de dröjer nog ett tag till. 
 
 
Det ska även bli spännande och se hur en bebis med gener från mig och älskling kommer se ut...
 
Hittade lite bilder på oss som jag tidigare lagt upp på bloggen. Inser att jag hunnit med en hel del sedan gymnasiet...
 
Flyttade hemifrån och pluggade tre år och fick min sjuksköterskeexamen.
(bilden är från examensdagen)
 
 
Hittat världens underbaraste pojkvän, sambo och make!
Tänk att vi i maj har varit ihop i 4 år och gifta i 1.
(bilden ovan från fotograferingen på bröllopet, och bilden nedan är när vi firade två år ihop)
 
 
 
Ser fram emot nya utmaningar och upplevelser med dig!
 
 
 
 
Med tanke på hur oerhört dåligt tålamod jag har tycker jag faktiskt jag är förvånansvärt lugn.
 
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
KRAMAR // fiffi