Härligt sällskap och god mat!

Kommentera
Helgen började bra med storstädning följt av härligt sällskap och god mat! När det blev dags för storhandlingen blev överaskningen inte lika kul... Bilen startade inte. Jag och sonen tog oss en timmes promeenad för att handla startkablar, men dessa var slut, så 30 min ytterligare promenad i motsatt riktning fann vi startkablar till en dyr penning. Men historien slutar inte där... Utan när maken och grannen försöker starta bilen men hjälp av startkablarna funkar den fortfarande inte :( Vår trogna bil, varför gör du så här? Får se hur detta slutar. Det blir bussen till praktiken i morgon i alla fall. Första dagen, så det ska bli spännande!
 
 
Jag brukar ju dela gamla bilder som jag redan lagt upp... Idag blir det gamla nostalgibilder.
 
 
Bilden ovan är på mig under förberedelserna inför det traditionella valborgsfirandet i scoutkåren, dvs, röjardag! :)
 
 
Bilden ovan och nedan är från en båttur med min morfar och syster. Så härligt det var!
 
 
 
 
Bilder tagna under en promanad som Anette besökte mig i viken när jag nyss flyttat dit :) Minnen! Vid denna plats tog mormor och morfar oss ofta på loven och hade picknick vid "björken".
 
 
 
Sista bilden är från en vandring med mamsen. Denna ingick i mitt projektarbete som handlade om att planera hajker. Så mysigt vi hade det!
 
 
 
Nu ska denna tröttis sova. Får se vad morgondagen bjuder på för överaskningar.
 
 
KRAMAR // fiffi