oj, oj, oj... fullt ös!

Kommentera
Hej hopp! Har tänkt skriva länge. har flera sydda plagg som jag skulle vilja visa upp, även någon semesterbild. Men denna sommar har varit fullspeckad. vår sommar som började stilla med en helt fantastisk semester som jajg kommer leva på länge! Helt underbar, med fantastiska människor! Tack! Därefter började stressen.... Städning, visningar och planerande, mycket stress men även mycket kul.
 
Mellan allt det som måste, bör och vill göras så njuter jag av varje sekund av mammaledighet! Så underbart att bara vara med honom, se honom utvecklas och framförallt att busa och ha kul ihop!
 
 
Mycket tid har spenderats i sandlådan och med kottletande :)
 
 
Idag har vi (jag och sonen, för pappa fick stanna på jobbet) varit med vänner på zoo och nöjesfält. Sonen har åkt sin första karusell (och andra och tredje... osv.) Sett massa spännande djur, apor är en favorit tillsammans med flamingon. Men inget slår de fåglar, träd och kottar vi ser dagligen på våra promenader. Efter hemkomsten från en toppendag blev det promenad med en favouritfågel, för att sedan få unna sig lite sytid medan maken snällt tog disken. Helt klart en toppendag!
 
 
Nu ska jag sova och samla på mig lite sömn inför morgondagens äventyr. God natt!
 
 
 
KRAMAR // fifffi