Semesterbilder!

Kommentera
Tänkte bjuda på lite bilder från vår första gemensamma semester. Vi åkte till Göteborg. Vädermässigt var det sagt att det skulle ösregna hela veckan och eventuellt även oska. Men istället blev det helt perfekt! Lite grådassigt första dagen, med någon kort ordentlig regnskur. Resterande dagar var det mest mulet med några skrämmande droppar som ville få en att tro att det var dags att ta på sig regnjackan, men så fort den åkte på  så slutade det regna.
 
 
 
 
Första fick vi syn på denna båt. Visst är det båten som du pratade om för ett tag sen morfar?
 
 
En sväng på universeum.
 
 
 
En massa fina djur och häftiga sätt att få dem att framträda. en av få djus som jag fick en någolunda bra bild på :)
 
 
Min sambo fick bli astronaut för en liten stund
 
 
Det fanns en liten kul grej bland sakerna man fick testa, nämligen en kardborre vägg. Så min älskling hängde dit mig på väggen, ser lite kul ut, och kul var de :)
 
 
Blev en sväng till Göteborgs trädgårdsförening och fick lite trädgårdsinspiration, men fick även se en hel del fina blommor och växter som vi inte kan odla i trädgården tyvärr.
 
 
Älskar dig!
 
 
Fick träffa E. Var riktigt kul! De  får vi göra om!
 
 
Självklart besökte vi liseberg (två dagar). Gillar verkligen parken och stämningen där, det är så mysigt.
 
 
Två gånger åt jag våffla med chokladsås på :) nom nom nom
 
Blev även en hel del fina restauranger. Bland annat järnvägsrestaurangen där man satt i gamla renoverade tåg, jättefint! Man fick även biljett till sin sittplats :)
 
 
Lyckadet för en gångs skull få en del bra och mysiga bilder, så bjuder på några av dem här :D
 
 
 
 
Helt klart en lyckad semester med min underbara hälft!
 
 
 
KRAMAR // fiffi